Dag 24 Sato Luina naar Villademoros 04-09

4 september 2016 - Villademoros, Spanje

We waren beiden op tijd op en om 7.45 onder weg. Bij het hotel snel even de tekst van gisteren gepost. Het is een bewolkte dag dus lekker om te lopen. Het eerste uitzicht is dan ook behoorlijk mistig. Zijn de wolken lág of wij hoog. Nou wij hoog hoor we moesten na 15 minuten aan de bak . Veel mooie bospaden bewandel sommige waren wel 2 uur lopen. Heerlijk om te doen . Hier lijkt het wel een oerwoud dicht bebossing en er groeit hier zelfs veel bamboe. Veel paden waren ook modder paden. Ook moesten wij omgewaaide bomen die het pad kruisen om zijlen . Maar na erg veel klimwerk waren de uitzichten weer om niet meer te vergeten. Ik heb nooit geweten dat een mens zoveel zweet klieren heeft. Ben blij met mijn zweetband, die ik in Bilbao gekocht heb. Had alleen beter een zwarte kunnen nemen. Nou deze wordt dat nu van zelf wel. Onderweg hebben we nog voor nood een schoen van een Spanjaard gerepareerd, had de hele zool er onder uit liggen. Nu zitten we in een appartement complex met 6 man in een appartement voor 5 scheelt weer in de prijs. De Japanner is er ook weer en en meisje uit Venezuela. Zij werkt in Madrid . Er zijn erg veel Duitsers op de Camino . Er was nog gevraagd naar onze benen en voeten, nou die doen het nog steeds wonder baarlijk goed. Mijn nep croks bevalling mij prima. Zodra we binnen zijn gaan de schoenen uit en de croks aan. Wij willen jullie nog bedanken voor de reacties erg fijn om te zien dat jullie mee kunnen genieten en ons steunen. Na het eten maak ik hem af. Hoop dat ze in het restaurant voor ons ook lunchpakketten kunnen maken. Hier is nl verder niets. Zal wel goed komen. De Japanner heeft nog noedels. We zitten met 10 man aan tafel en het eten ziet er goed uit .

1. Leny Disse:
    4 september 2016
    Ja, een zweetband, daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben, die hebben alleen joggers en tennissers, maar dus voor jullie gelukkig ook heel handig! Gaan jullie toch ook aan de droge noedels "japonnais", wel mooi licht om mee te nemen, maar ja, geen keteltje heet water............moeten jullie bij de boer aanbellen voor heet water! OOk leuk, jullie beleven uiteindelijk nog niet genoeg, op de camino, ha ha! Nudels, wel lekker voor zulke sportievelingen als jullie!!
  2. Henriette:
    4 september 2016
    Leuk die foto van die gekleurde vogelhuisjes. Vrolijk.
  3. Gerrit:
    Goed hoor. Mooi die natuur zo, en leuk om het te volgen. Suc6 GM