Dag 23 Esteban naar Sato de Luina

4 september 2016 - Cudillero, Spanje

De Spanjaarden hebben ruimte genoeg maar met bouwen doen ze heel karig met de ruimte, maar lossen de problemen dan wel weer vernuftig op. De ochtend is vroeg begonnen we liepen om half 8. We twijfelden nog of we de alternatieve kust route zouden nemen. Niet gedaan. Wel en mooie foto gemaakt als terug blik. Onder we er mooie Laan gezien met eucalyptus bomen en natuurlijk de bekende bossen. Langs afgronden en met mooie en moeilijke paden. Daarnaast werden we wel veel onder de snelweg door gestuurd. Alleen blijven de auto's op het zelfde niveau maar moeten wij steeds omhoog en omlaag. Dat heeft ons veel energie gekost. Gelukkig hebben we nog een mooie plaats voor een lunch gevonden. Ik had onze lunch in de abergue laten liggen. Ook hebben we vrolijke vogelhuisjes gezien. En weer mooie baaien. Nadat we ons ingeschreven hadden voor de overnachting hebben we de spullen weg gebracht, het was een oude danschool. Tonnie heeft boodschappen gedaan en wat gerust en ik heb op het strand gerust. Daarvoor moest ik wel weer 20 min heen en terug lopen. Maar voor zo'n strandje heb je wat over. We waren er om half 3. We eten in het hotel aan de overkant voor 10 euro pelgrims menu. De overnachting is 5 euro. Vanmorgen geplaatst gisteren te Kaat geworden. Gaan nu weg 7.45. uur.

1. Leny Disse:
    4 september 2016
    We gingen jullie story al missen hoor, maar gelukkig toch weer een verhaaltje erbij, zou ook wel eens zo"n pelgrims menu willen,maar om daar nu 1700 km te rijden, dat is het ook niet helemaal, maar ik hou het in mijn achterhoofd....wie weet....
    Jullie doen het toch weer goed, zeg, wat een afstand hebben jullie al afgelegd, we pakken google maps er geregeld bij, geweldig wat een stuk hebben jullie al afgelegd en ik geloof zeker dat dit de mooiste route is van alle camino's die naar Santiago leiden!
    Sterkte weer vandaag!
  2. Ria Put-mensink:
    4 september 2016
    Niet normaal hoe gaat het nu met de beentjes ?nog last ervan ? Nou mannen geniet van de prachtige natuur en de verdere wandeling en succes .
  3. Henriette:
    4 september 2016
    Ben wel benieuwd naar hoe de Spanjaarden de ruimte van het bouwen benutten dan. Hoor ik jullie nu "klagen" dat jullie over de autoweg moeten klimmen, en dat je 20min. naar het strand heen en terug moest? Ha,ha,ha. Nee grapje natuurlijk. Bikkels zijn jullie. Succes vandaag maar weer.
  4. Marieke:
    4 september 2016
    Hou vol!! Liefs van ons vanuit slagharen, en een dikke knuffel voor maud! (Die kijkt ook naar de foto's! )
  5. Henk en hanny:
    4 september 2016
    Ronald en wandelmaat Tonnie, wat een mooie en indrukwekkende verhalen en foto's. De reactie van Henriette: goed eten anders........dat willen wij ook aangeven, denk aan vocht,eiwitten en koolhydraten. Jullie leveren een hele prestaties,klasse! Profiel van de zool is bekend, maar hoe is de staat van jullie voeten...?? Veel plezier en doorzettingsvermogen en geniet van de leuke contacten onderweg? Groet!