05-09

5 september 2016 - Navia, Spanje

Nu probeer ik het alleen met foto's kijken of het zo duidelijk is. Graag jullie reacties.

1. Piet en Ina:
    5 september 2016
    Ook weer een mooi reisverslag, zo aan de hand van de foto's . Geven goed de sfeer weer.
    Maken ook duidelijk waar jullie van genieten onderweg.
    Veel succes en wandelplezier verder !
    Groetjes, Piet en Ina
  2. David Mannessen:
    Mis de verhalen wel..
    Vond dat fijner lezen. (Een langer verhaal is het concept van een blog ;-) )
  3. Henriette:
    5 september 2016
    Het leest zo heerlijk weg
  4. Naomi Mannessen:
    Helemaal prima pap.
    Je mag best een dagje overslaan, het is ten slotte vakantie.
    En ik vind het al knap dat je het al zo lang volhoudt elke dag schrijven. Respect! Dat lopen niet te vergeten ook natuurlijk ;).
    Jullie zijn helden!
  5. Gerrit:
    6 september 2016
    Mooi hoor die plaatjes, en ja, er zit ook in de foto's een verhaallijn. Die bouwkunstwerken van autowegen is best wel mooi ja, maar moeten eigenlijk wel stil zijn.... Dus geen fluisterasfalt zoals bij ons??? Een verhaaltje in tekst is toch wel bijzonder, zeker als het van Ron komt. Maar zoals gezegd één of meer dagjes schrijfpauze is OK hoor ;-) Grtz en sterkte, we kijken uit naar de volgende plaatjes.... GM
  6. Leny Disse:
    6 september 2016
    Hoi Ron en meneer Tonnie ;-)), wat een mooie foto's, alweer, we zien waar jullie geweest zijn, maar we missen het verhaal er wel bij, maar kan begrijpen dat je het een keer zonder doet. Nu weten we natuurlijk niet wie jullie reisgenoten zijn, maar er zitten wel buitenlandse koppies tussen op de foto aan de maaltijd! en... dan krijg je de verhalen: is het nu een Peruaanse of Italiaanse naast jullie? Hoofdzaak: het gaat nog steeds goed met jullie beentjes en jullie hebben toch heel wat kms afgelegd, respect en hou zo vol, volgens mij hebben jullie er nog steeds plezier in, dat is het belangrijkste , ....kijk zo komt er toch nog wat "verhaal" op de blog.
  7. Kees:
    6 september 2016
    ben het helemaal eens met Naomi. Al 25 dagen achterelkaaar.