Dag 3 Zaroutz naar Daba

15 augustus 2016 - Goierria-Ziortza, Spanje

Vroeg op, half 6 en om 6 uur weg Eerst een aantal km langs de kustweg, met en prachtige opkomende zon( zie foto's) daarna weer over de middeleeuwse keien. Hoogte maken, wat een uitzichten, maar je moet ze wel eerst verdienen. Wat hebben de mensen in die tijd ook moeten werken. Om 14 uur aan gekomen in Deba, het stadje puilde uit van de mensen Bij de VVV ingeschreven en daar kregen we de sleutel van het onderkomen. Boven de stationshal. ( Het was daar allemaal goed geregeld, mooie bedden en goed sanitair)Na eerst uitgepuft te hebben zijn we een uurtje gaan zwemmen. Dat voelde wel bijzonder na zo'n inspannende wandeling. Daarna lekker douchen en de stad even in. Alle mensen in witte kleding en en rood sjaaltje om. Natuurlijk een biertje genomen en wat rond gekeken. Nog en Oostenrijkse jongen en een Duitser gesproken. Zij waren van uit huis onderweg naar Santiago. Waren begin juni vertrokken. Uiteindelijk geland op het terras tegen over het station . Daar gegeten met twee Duitse meiden, zij bleken ook bij ons op de kamer te slapen. Na het eten heeft Tonnie het ontbijt voor morgen klaar gemaakt en ik de administratie bij gewerkt. Nog vergeten te melden dat het eten gisteren slecht was maar vandaag prima. Het was vandaag een heftige dag ook door de temperatuur, 32 graden . We waren net eindelijk aan het dutten en on( 23 uur 30) werd er op het pleintje tegen over het station een concert gegeven door 3 drumbands Van slapen in niet veel gekomen

1. Henriette:
    15 augustus 2016
    Kun je eindelijk 's nachts een feestje vieren, moeten jullie zo nodig slapen, ha,ha. Succes mannen
  2. Leny Disse:
    15 augustus 2016
    Wat een mooie zonsopgang en wat zien jullie veel, komen midden in het feestgedruis, wat een uitersten. En in de ochtend loopt het goed, he? Dan nog niet te heet. Oja, NL heeft 2 goud erbij, met de OS, op de balk, en openwaterzwemmen, 10 km. .....en als jullie zo doorgaan hebben jullie wat ons betreft ook goed verdiend!