Dag 15 Van Camillas naar Colombres.

26 augustus 2016 - Colombres, Spanje

Gisterenavond met de Spanjaard gegeten. Eenvoudig naar lekker en genoeg. Op tijd naar bed. Helaas werd ik om 4 uur wakker en heb niet meer geslapen. De Spanjaarden hebben in de maand augustus veel feesten. Denk je lekker in een pension op een heerlijke kamer met een lekker bed goed te kunnen slapen dan dit. Van morgen op tijd op. Ontbijt op de kamer gemaakt en Ingepakt. Om half 8 hadden we de benen er onder. Weer mooi weer al was er weer regen voorspeld. Door de stad langs de een heel mooi slikken gebied. Was ook een beschermd natuurgebied. Uiteraard weer teveel foto's gemaakt. Hoop dat dat allemaal goed gaat. Zijn ook nog over een golfbaan gekomen. Inmiddels gat het betrekken. Wel weer mooie vergezichten en mooie baaien. Er zijn hier erg surfers die op de branding surfen. Een mooi gezicht is dat. Ook zijn we weer langs een eucalyptus bos gekomen allen was daar ook een erg grote afgraving van zand ect voor de bouw denken wij. Wij hadden op de beschrijving gelezen dat we reserse moesten houden de stad ligt op 123 m hoogte en we zouden van 0 afkomen. Het stadje beneden was al leuk, een mooie oude brug over, de hoek om en omhoog. Bleek het 1 straat te zijn die behoorlijk steil omhoog ging. Aangekomen hoorden we wel 40 kinderen in het gebouw bulderen. Verderop zou nog een albergue zijn. Wij daarnaar toe maar die bleek niet meer te bestaan. Inmiddels de Tsjechische man tegen gekomen en zei dat de pelgrims aan de andere kant slapen dus toch ingeboekt. Met avond eten. Na het douchen was gedaan en boodschappen voor morgen. Wachten op het eten. Nou dat was een verrassing voor 8 euro. Salade, patat, kippen vleugels, balletjes gehakt en hamlapjes en hamburgers en toe een schaaltje abrikozen met nog wat lis fruit. We hebben genoeg gehad nu verhaal afmaken en dan slapen.

1. Henriette:
    26 augustus 2016
    Leuke foto van die twee pelgrims op het strand. Hebben jullie ook nog een "snipperdag" of zijn jullie de kaart vergeten?? Bikkels!
  2. Gerrit:
    27 augustus 2016
    Het is blijkbaar goed fourageren in SP op de pelgrimstocht, lekker hoor, kun je ff mee verder. Mooie foto's gemaakt hoor. Suc6 GM
  3. Joop Simonis:
    27 augustus 2016
    Jullie lopen lekker door zo. Bravo.
  4. Maarten:
    27 augustus 2016
    Eten, drinken, slapen en weer eten.... Is er ook tijd voor bezinning op jullie pelgrimstocht ? Van oudsher toch iets religieus! Jacobus al op je schouder gehad?
  5. Wim de Vries:
    27 augustus 2016
    Geweldig. Wat een avontuur. Ik lees niks over blaren enzo. Hoe staat het met Tonnie's maleur? Zo op de foto te zien geen probleem meer. Suc6.