Dag 1 Irun San Sebastian

12 augustus 2016 - Donostia, Spanje

De aankomst in Irun was best vreemd. Alles donker en uit gestorven, tijdens ons uitstappen kwam er nog een bus aan uit Duitsland, we hebben elkaar nog goeden dagen toegewenst. Wj zijn vertrokken, wel even goed uit kijken waar we op de route kaart konden komen. Als snel vinden wij de eerste aanwijzing. Zie foto's. In het donker was het wel goed zoeken maar al snel werd het licht en konden wij genieten van de vergezichten. Natuurlijk eerst een paar flinke klimmetjes. Onderweg leuke plekken en mensen gezien. In San Sebastián aangekomen de kerk bezocht voor een mooie stempel. En gevraagd naar een overnachtings plaats dat viel erg tegen. Vol of niet bereikbaar. Met 3 Duitse dames overlegt dat we elkaar zouden bellen als we iets gevonden hadden. Om half zes na weer Km's lopen gelukt. De foto met het vergezicht konden wij nemen na een enorme lange trap in de bergwand. We waren boven en dachten hadden eigenlijk de treden moeten tellen. Daarvoor zou jb we met een pontje over gevaren, en bij een lokel wat gegeten en gedronken.

1. Henriette:
    12 augustus 2016
    Klinkt nu al gezellig
  2. Gerrit:
    13 augustus 2016
    Hoi Ron, we wensen je heel hele mooie tour met veel ontmoetingen en plezier.
  3. Aad en Joke Lansbergen:
    Ronald,

Misschien wat laat, maar toch wensen Joke en Aad je heel veel plezier en vele mooie en leuke ontmoetingen
  4. Wim de Vries:
    13 augustus 2016
    Even dacht ik dat jullie in Iran waren, maar het was Irun. Gelukkig nog niet van het padje af. Succes verder. Denk aan verbranding. Smeren dus.