Dag 9 van Cartro-Urdiales naar Hazas

20 augustus 2016

De overnachtings plaats was zoals geschreven summier. Tonnie heeft slecht geslapen en we waren al vroeg wakker. Niet iedereen kon tegelijk uit bed daarom zijn wij even blijven liggen . Daarna snel ingepakt en weg wezen. De dag heeft een aantal felle klimmetjes gehad en veel vals plat. Zijn door grote Eucalyptus bossen gekomen, die zijn door de structuur van de basten ergs mysterieus. De stammen zijn erg glad en er hangen constant slngers van de losse bastvellen langs de bomen. Was ook een lawaaierige route omdat we de snelweg enkele keren zijn gekruist. We hebben de etappe niet afgemaakt wilden even rustig aan doen . Onder weg wel veel natuurlijke wandel paden met uitzicht op zee bewandeld. Wel wat anders dan gisteren met de aangelegde strakke, maar wel mooi paden. Het wordt hier wel de groene kust van Cantabrië genoemd. De koeien grazen hier tot aan de zee. Zijn ook nog langs een heel oude begraafplaats gekomen. Foto vergeten te maken . We slapen in de herberg direct achter de kerk. Met een mooi uitzicht op de kerk en een rotspartij. Er slapen een paar Franse dames op de kamer, daar versta ik echt geen bak van. Hoop vannacht goed te slapen we zijn nu met 8 slapers op de kamer. Dat geeft hoop vergeleken bij gisteren.

1. Leny Disse:
    21 augustus 2016
    Ik vind het knap, jullie zijn al over de 200 km dus, je moet het maar kunnen en jullie zien veel. Bij deze vorm van reizen geldt dus bij uitstek dat het niet het doel alleen is, maar de reis ernaar toe die het reizen zo'n belevenis maakt.
  2. Elise Niels:
    21 augustus 2016
    Geweldig om je verhalen te lezen Ronald. Wat een ervaringen. Geniet ervan samen met Tonnie. Lieve groet
  3. Gerrit:
    21 augustus 2016
    bon courage = veel succes (voor met de FR meiden ;-)

Goed hoor van jullie, ga zo door en geniet met volle teugen.