17-09 Vilaserio naar Caminos Charls Pontela.

17 september 2016 - Cee, Spanje

Vanmorgen 7 uur op en half 8 ontbijt in een mooie sfeer volle kamer. Wel lekker geslapen maar voor het eerst last gehad van de muggen. De maan scheen nog volop en de zon was in aantocht. Een landelijke belevenis de eerste kilometers. Wel een mooie dag gehad maar veel moeilijk begaanbare en lange rechte paden. Dat waren wij niet gewend op de kust route. De uitzichten waren vandaag weer fenomenaal. Weer een paar leuke plekjes gehad om te rusten en voor de koffie . Wij zitten ons schrijfwerk bij te werken en wie komt er binnen. De Colombiaanse ze heeft ons in gehaald. Voorstel is gelijk om alles samen maar weer in de wasmachine te doen zodat het weer fris is. Zij gaat eerst douchen en dan doen we samen een bakkie als de wasmachine zijn werk doet. Zij vertelde net dat zij na Finisterre naar huis gaat. We eten nog een broodje, wat tv kijken en koffie drinken tot de was klaar is.

1. Nel huizingh:
    17 september 2016
    Super dat jullie dit allemaal doen. Lees altijd jullie verhalen en bekijk de mooie foto's. Nog veel succes!

Groeten ook aan Tonny.
  2. Naomi Mannessen:
    17 september 2016
    Wat een geweldige foto's!
  3. Henriette:
    17 september 2016
    Had de columbiaanse toch goeie "brandstof" gehad,ha,ha. Wat een mooie paden en wat een mooie uitzichten. Ik kan me voorstellen dat jullie daarvan genieten. De foto's zijn al zo mooi. In het echt zal dat nog mooier zijn. Geniet er nog maar een paar dagen van. Een fijne wandeling morgen. Ben benieuwd naar de foto's van Finistera van dichtbij.
  4. Maarten:
    18 september 2016
    Toch wel een aansteker bij om bij finisterre je uitrusting te verbranden zodat je daarna opnieuw kunt beginnen!
  5. Fokkink.H.:
    18 september 2016
    Hoi Toppers,wat een prestatie van jullie. Lees de verhalen elke dag en bekijk de prachtige foto,s .nu nog de laatste kilometers veel succes Ronald en Tonnie.
    Groet Herman.
  6. Marien:
    Dag Ronald en Tonnie,

Jullie zijn taai, zeg. Mooie prestatie. Nog prettige dagen en goede reis naar huis.
  7. Joke Hoitink:
    18 september 2016
    Ha, mannen, dat ziet er weer heel vervelend uit, al die strakblauwe luchten! Wat een prachtige foto's!
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie je voorbereiden op de cultuurshock bij terugkeer in dit kikkerlandje. Het weer is hier overigens best aardig, maar verder...??