Voorbereiding.

26 mei 2019 - Zutphen, Nederland

Ben de spullen aan het verzamelen welke ik mee wil of moet meenemen. Als handleiding gebruik ik onze vakantielijst. Daarbij komen natuurlijk de pelgrims zaken zoals pelgrims paspoort en routeboek. Hoop dat alles meekan. Dinsdag om 7 uur 45 vertrek ik vanaf Eindhoven.

1. Paul:
    27 mei 2019
    Hoi Ronald, verrassend ( of toch ook weer niet ). Wat en hoeveel ga je lopen dit keer? In elk geval veel succes en geniet van de mooie maar soms ook pittige tijd.
  2. Henriette:
    Heel veel succes en wandelplezier. Ik zie uit naar je mooie reis verhalen.
  3. Wim de Vries:
    27 mei 2019
    Hoi Ronald. Mooie training voor de Barchemse 4-daagse. Heel veel succes op je Pelgrimstocht. Via deze app blijven we op de hoogte van je reis.
  4. Leonhard Rauff:
    Hallo Ronald,
    ich wünsche Dir viel Glück bei Deinem neuen Camino.
    Leonhard
  5. Rita en gerard:
    27 mei 2019
    Hoi Ronald, heel veel succes en plezier. We zijn benieuwd naar je verhalen.
  6. Gerrit:
    28 mei 2019
    Dapper hoor, en dan alleen. Stoere bink ik wens je veel suc6, met mooie contacten, natuur en bezinningstijd...
  7. Joop Simonis:
    29 mei 2019
    Succes vandaag met de eerste etappe!🎶
  8. Ton Lucassen:
    Hoi Ronald,
    Dit keer “alleen” op pad. Ga er van uit dat je ook dit avontuur tot een goed einde brengt. Veel succes.
  9. Elise Niels:
    29 mei 2019
    Heel veel genieten Ronald. Dapper om deze keer alleen op stap te gaan. Ik wens je veel mooie ontmoetingen en waardevolle gesprekken.
  10. Henk en Hanny:
    Heel veel wandelplezier , we volgen graag je blog.