Dag 3 deel 2.

1 juni 2019 - Santarém, Portugal

We zijn eerst gezellig met elkaar wezen eten. Ik was even tolk om iets uit te leggen. De verteller kon alleen Engels en de luisteraars alleen Duits. En wat denken jullie ik was de enige die ze alle twee vloeiend spreekt. Na het eten heb ik mijn verhaal afgemaakt. Toen naar het feest. Mooi geregeld daar als je een pilsje koopt krijg je een stempelkaart, na 5 pilsjes krijg je de zesde gratis. Heb ik niet gehaald hoor. Had bij het eten al genoeg gehad. Zoals jullie op de filmpjes ziet ging het er af en toe wild van langs. Per sale heb ik tot 24.00 uur op het hek gezeten en genoten van het heerlijke weer en het vele schoons in zuid Europa. Naar de kamer en nog een foto geschoten van het pleintje bij onze slaappkaats. Als een blok in slaap gevallen ondanks het enorme feest. De rest bij het verhaal van morgen.

1. Gerrie:
    1 juni 2019
    Heerlijk genieten!! Je bent een kanjer!
  2. Joke Hoitink:
    1 juni 2019
    Die stieren hebben een leuker leven dan in Spanje?p
  3. Henriette:
    1 juni 2019
    Fijn dat jij als tolk kon fungeren. 😕😉😂 Leuk dat je de feesten in Portugal meemaakt. Net als toen je de eerste keer in Spanje ging lopen. Krijg je toch maar mooi kado. Ben benieuwd wat het volgende feestje is. Veel plezier.