8 juni Dag 11 van Semandelo naar Aguade.

8 juni 2019 - Águeda, Portugal

Van morgen om 5.00 was spidiconsales, de Japanner wakker. Nadat hij weg was werd het onrustig. 6 uur er uitgegaan aankleden en om 6.30 lopen. Een mooie zonsopkomst met veel nevel. Dat is mooi in de bergen. Later weer veel wijn garden en veel mooie huizen. Ook aantal kiewie plantages gezien, een was er net nieuw, zie foto. Anadia is een bijzondere plaats. Er is in de heuvels een enorm industriegebied aangelegd incl mooie nieuwe wegen etc. Flats, school, bioscoop en bibliotheek. Er is ook een groot sportcomplex aangelegd.  Later zagen we een richting aanwijzer met olijmpic complex. De wandelstok van Tonnie heb ik veel plezier van. Je kan er mooi me de braamstuiken aan de kant houden. Op hoofd hoogte en bij je enkels. Die dingen groeien deze tijd van het jaar als een gek. Na weer een mooie dag aangekomen bij de auberge. Deze heeft een schitterende ligging en alles ziet er pikobello uit. In de tuin op een ligbed de basis gelegd voor de weblog. Toen ik klaar was en lekker wilde gaan liggen komt een kat bij mij. Zie foto. Na uitgerust te zijn de stad nog even ingeweest en een broodje gegeten. We hadden geen van twee veel zin. Daarna trakteerde Franco de Italiaan nog op een goede borrel. Was best lekker 😋. Onderweg naar huis nog even gezongen wij zijn de kampioenen. Nu alles weer bij gewerkt en ga slapen. Lig met een Nederlands echtpaar en de Italiaan op een kamer. Lekker rustig, alleen de italiaan zingt onder de douche. Mensen tot morgen naar weer.

1. Henriette:
    8 juni 2019
    Een mooi luxe stadje lijkt mij. Wat mij opvalt is dat alle dorpjes zo rustig zijn. In tegenstellimg tot je eerste plaats waar het zo levendig en feestig was. Komt dat omdat het nu weekend is misschien? Slaap lekker en morgen een fijne wandeling.
  2. Gerrie:
    8 juni 2019
    fijne dag weer morgen!!
  3. Naomi Mannessen:
    9 juni 2019
    Samen met de kat chillen!!!! Zo lieieief😍
  4. Henk en Hanny:
    9 juni 2019
    Wat beleef en zie je veel. Prachtig landschap en wederom mooie foto,s gemaakt! Ook vandaag een fijne wandeling! Grt.Henk en Hanny
  5. Gerrit:
    9 juni 2019
    Leuk hoor, mooi gebied, leuke stadjes en goed gezelschap ;-)
  6. Paul:
    Leest allemaal goed Ronald. Fijne reis verder 👍😊
  7. Tonnie.:
    hallo Ronald.
    wat mooi dat het allemaal zo goed gaat
    mooie roette"s en gezellige mensen om je heen.
    nog veel plezier de komende dagen.
    en vergeet vooral je wandelstok niet,
    groeten van

Annnie en Tonnie.