2 juni Dag 5 Santarem naar Azinhaga

2 juni 2019 - Azinhaga, Portugal

De kamer genoten uit Korea waren om 3 uur op. Dat was voor mij te vroeg.  Lekker omgedraaid. De volgend ging om 6 uur, ben er toen maar uit gegaan. Rustig aan gegeten (zie foto) en om 7 uur vertrokken. De zon stond al aan de hemel te branden. Het zou om 11 uur al 30 graden worden. Mooi uitzicht bij vertrek van de mooie stad. Nu veel tussen tomaten, druiven ranken en maislanden gelopen. Er was nog een Canadees die me inhaalde, man wat had hij een tempo. In een klein dorpje op het plein 2 blikjes ijsthee leeg gemaakt en een nieuw fles koud water gekocht. Er waren nog 3 mensen, die kwamen uit IJsland. Lekker tempo zat er in. Verder op was het lekker fris omdat de boeren hier de heledag door sproeien. Op een mooiere manier als de dikke stralen in Nederland. Gelukkig op een redelijke tijd de slaap plek gevonden. Lekker douchen en relexen. David heeft voor mij geregeld dat mijn andere paar wandel schoenen worden verzonden naar een adres waar ik ga slapen. Deze schoenen zijn met deze warmte niet echt lekker. Van middag even lekker Nederlands gekletst, er is hier een vrouw uit Franeker. Dat is wel even fijn niet nadenken als je aan het praten bent. Ook een Amerikaans echtpaar is hier hij is 74 jaar. Het verhaal ik klaar en ga nu slapen. Groetjes.

1. Gerrie:
    2 juni 2019
    Goede nachtrust . Hier nu onweer na een zeer warme dag!!
  2. Naomi Mannessen:
    2 juni 2019
    Wat een mooie plaatjes zeg!
    Wat gaat de tijd snel eigenlijk hè.
    Mooie dag. X
  3. Joke Hoitink:
    Toch maar op sandalen?
  4. Leny Disse:
    3 juni 2019
    De Icetea company heeft goede klandizie aan jou!! Water gaat ook wel eens vervelen, he? Mooie ontbijtkamer had je. Hopelijk morgen een beetje minder hitte, hier vandaag doenbaar weer.
    Succes morgen, je ziet wel veel gewassen, het lijkt wel een eetschuur.
  5. Henriette:
    3 juni 2019
    Prachtige omgeving. Wijds. Lekker rustig. Geniet er van.